Here we go again

Dags att börja damma av denna blogg och försöka komma igång med bloggandet igen. Jag har haft en större paus för jag helt enklet inte har hittat insperation till att skriva någonting. Det har inte hänt något så intressant i mitt liv som jag har haft lust att skriva om men nu efter cirka två månaders vila försöker jag köra igång igen. Förvänta er hellre för lite än för mycket, då jag inte riktigt än vet hur mycket tid jag kommer lägga här. Men första prio nu är att byta headern på bloggen. Den känns gammal och påminner mig för mycket om min tid med världens finaste ponny
 
Dock har jag ju haft turen att få en ny bästa vän, fina Hopzo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0