Efterlängtade Måndag

Varför kan det inte vara sol och varmt på måndagar? Skulle kännas mycket bättre att börja veckan på det sättet. Dock är nog måndagar en av mina favorit dagar. 
 Hann med några timmar i skolan innan jag åkte för att pyssla lite med Hopzo. Blev en barbacka tur i ridhuset. La även fram lite hinder som jag skuttade över. Min ruma och mina lår värkte efter bara 40 minuter och jag gav upp. Vi var ändå och tävlade igår så han behöver inte gå så hårt.
 
Sedan var det dags för Zumba. Leder nu mera Zumbapass i Örsundsbro på måndagar. Riktigt roligt och många som kom. Vi är ett stort gäng som älskar att dansa in veckan med latinska rytmer! Hade ett av mina hårdare pass idag och de deltagande verkade gilla det. Hoppas jag fixade träningsverk åt några imorgon. 
 
Nej, nu blire varm chocklad och sen ska jag gosa med pojken min innan det är dags att sova!
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Skulle vara kul att se nya ridbilder och en ny header också! :)

2013-10-16 @ 15:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0