Världens finaste killar

Idag har Rikard och Hoppzan gjort en mycket storbedrift. De har nämligen varit ett mycket fint ekipage. Jag red lite i början av ridpasset innan R satt upp. Han började med att få lära sig sitsen ordentligt samt hjälperna. Sedan var det bara att lära sig sätta igång i skritt ochgöra halt. Efter det kom styrningen. Tillslut red han runt själv, red snett igenom, serpentinbågar, gjorde halt och äventravade en bit själv. Jagär så lycklig att min fina faktiskt provar det här. Det känns faktiskt som ett väldigt stort stöd. Framförallt älskar jag att ha mina favoriter på ett och samma ställe. 
 
Jag själv jobbade hela morgonen, det ska jag göra fram till Onsdag då jag åker iväg med Rikards familj till Tallin. Söndag börjar jobbet igen och är inte ledig försen fredagen. VIlken tur att jag verkligen älskar mitt jobb. Annars hade det blivit tufft. Har bara stalljobb denna vecka, veckan efter har jag nämligen ett ridläger! :D
 
Världens finaste killar i mina ögon <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0