Göteborg

Aldrig vila! Igår kom jag hem från mormor och morfar. Andrea och Jag tog tåget hem medan resten av familjen är kvar tills på Måndag. Vad har vi gjort? 
 
Torsdag
Skulle vara en lugn dag men slutade med att jag åkte in till Alingsås Akutmotagning. Jag hade lyckats ramla i en trappa på morgonen och fick superont. Gjorde lite saker och fick sedan för mig att jag skulle ut och springa för att få blodcirkulation i benet. Detslutade med att jag bara kunde gå på plan mark. Varken uppåt eller neråt utan att det känndes som jag ville gråta. Vi åkte till akuten och jag kom därifrån med diagnosen Kross-skada på mjukdelarna i vaden samt en stor skada på benhinnan på höger smalben. Super! Så jag går och har ont nu hela tiden.
 
Fredag
Drog Lisa jag och Andrea samt föräldrarna och Shoppade innan vi blev avsläppta på Liseberg! Vi var där tills 22.55 och han med extremt mycket. Som t.ex. vinna 4 kg choklad och senge bort det till några mycket rara pojkar. Andrea förvånade både mig och Lisa med att åka många av de värsta sakerna och gå deras spökhus Hotel Gasten. Dock följde hon inte mer oss upp i Atmosfear. I kön fick Lisa, jag och några andra personer försöka lugna ner en kille med panik. Som sagt hann vi med massor.
 
Lördag
Tåget hem och träffa min älskade pojkvän
 
En mycket fin bild på mitt fina skelett :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0