Aldrig vila

Idag börjar ett nytt ridläger som jag ska vara ridlärare på. Vilket betyder att jag inte kommer har så mycket tid över till att göra annat än rida min fina kille. Jag ska försöka titta in här ganska ofta och skriva men förvänta er ingenting. De senaste veckorna har jag i princip jobbat och åkt iväg, omlott. När jag jobbar är jag så slut efteråt att jag lägger mig i soffan, vaknar till middagen och sen somnar igen. När jag väl är ledig åker jag iväg.  Som till Tallinn nu och innan det Göteborg. Men det är tur att jag gillar mitt jobb.
 
I alla fall får vi se hur uppdateringen blir de närmsta dagarna. På söndag börjar i alla fall nästa lediga period.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0