Ridläger vecka

Har haft världen härligaste jobbvecka. Har tillsammans med Sävas ridlärare Angelica haft ett ridläger med många extremt söta barn.  Jag har jobbat från ca 9 till 17 varje dag. Efteråt har jag antingen ridit eller bara åkt hem och somnat i soffan. Min grupp var extremt gulliga och alla skötte sig superbra och hästarna också självklart!  En sak som rörde mitt hjärta väldigt mycket var när det var en tjej i min ridgrupp sa en sak till mig vid lunchen. "Anna, du är en riktigt bra ridlärare, en av de bästa jag har haft!" .  Jag blev alldeles rörd och visste inte vad jag skulle svara! Måste som sagt vara de gulligaste barnen någonsin. Så roliga att umgås med och lära ut till!
 
Hoppzan har gått med som uteritts häst 2 av dagarna och sedan har jag ridit lite själv de andra. Idag var det pay'n Jump på Uppsala PK med det skriver jag om senare! :)
 
Jag kom till stallet och trodde jag skulle vara ridlärare, blev popstjärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0