Löpning & Zumba

Sov hos R , i Storvreta i natt och stack ut vid 8 tiden imorse för en löprunda (ska springalopp den 17 augusti så måste hårdköra nu). Sprang en bit i bostadsområden innan jag sprang några varv i deras elljusspår. Blev ca 1,3 mil alltså 13 kilometer. Kändes i benen efteråt så la mig i sängen bredvid min pojke i några timmar till efter ett besök i duschen.
 
Just nu känner jag bara för att dansa. Hör massa bra låtar och kan inte låta bli att svänga lite med kroppen. Så tror det strax blir ett pass zumba också. Så mycket roligare nu när jag i princip bara kör med egna koreografier. Enda jag inte kan köra själv är Sentao, vilket är när man använder som marakasstavar. Inte utbildad och kan inte göra egna låtar. Sen ska jag nog klura ihop en till reggaeton koreografi ikväll. Helt klart bästa dansstilen.
 
Har fått så himla många snälla komentarer om min kropp på senaste tiden. Hur fint formad den är, hur mycket smalare jag har blivit, att jag har fått mer muskler och sånt gör en verkligen mer motiverad att fortsätta.
Jag är redan nöjd med mig själv men bättre ska det bli
 
Några bilder man kan jämföra med, under ca 2 års tid. Dock måste jag te en helkroppsbild så att ni får se hela resultatet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0