Torsdag!

På torsdagen startade jag bara en enkel Lc+5. Dwe hade jätte många skojsiga hinder och banan var super bra! Uppvärmningen på Pam kändes helt okej. Hon lyssnade bra på mina hjälper. Vi kom in på banan och hoppade 1an och 2an och sen kom trean i en högersväng och i den svängen när jag behövde använda min ytterskänkel knäckte det till i min fot. Och ni som kanske har läst det innan är det en stukning eller kanske värre. Så då flög hon åt sidan. Sen gick det sjukt bra tills det strade en traktor som gjorde att Pam stannade, desumtom långt från hindret.  Sen gick det perfekt resten av banan. Så jag var nöjd. Kunde gått bättre men jag hade ju 4a klasser kvar under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0