Julklappar

Åh jag kan inte vara mindre nöjd med mina julklappar än vad jag är, jag fick de bästa man kunde få!
Jag fick en träningsmaskin, En Ab cirkle Pro som man tränar mage och lår på. Går i Tv shop och ska sättas upp imorn!
En Kingsland tjocktröja, As nice och skit snygg! Har ingen aning om jag ska ha den i stallet eller i vardagen..  Vad tycks? (Baksidan på lilla bilden)
'
Världens mysigaste morgonrock! Rosa och hur mjuk som helst!
Tofflor från Rikard, världens mysigaste och jag vägrar ta av mig dem. Nu håller jag mig varm året om!
Samt ulliga sulor från austrailen från Hela familjen Nyström, Tack så mycket!
Två underbara  parfymer, ingen kommer lukta lika gott som jag! Samt lite bodulotion och shower gel!
500 kr presentkort på Sf, 500 kr presentkort på hollister samt 500 kr!
En träningsdvd med afrikanskdans så jag kan hålla mig igång i hemmet!
Skal och skärmskydd tilliphonen från min omtänksamma pojkvän
Necesär med läppglans och mascara
En fotobok samt en twilightbok!
Nu har jag någonting att göra hela julen, vad tycker ni om mina julklappar? Jag älskar dem i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0