Dag Åtta Kompisar

Kompisar, ja ni. Jag kan ju börja med att säga att jag har en massa underbara vänner. Allt från dem jag kännt i 15 år till de jag bara har känt i 2 veckor, men alla lika underbara. Vet inte hur jag skulle klara mig utan dem. Vem jag än är med känns det som jag har roligt och alla verkar alltd vara lika glada.

Men måste säga att jag har speciellt två vänner som är särskillt underbara och det är Kristin Erngren och Elin Hagman. De två är de absolut bästa kompisarna man kan ha. Alltid underbara stunder, alltid lika mycket skratt och jag vet inte, Världen blir så mycket bättre när dem är med. Dem gör mina dagar värda att leva. Tänkom alla kunde vara som dem, gud vad jag skulle trivas. Med dem kan jag prata om allt mellan himel och jord och det känns som de alltid är där lyssnar och försöker förstå. Plus att vi alltid har massa roliga idéer för oss. Från att rulla runt i snöhögar till att vara allmänt flum. Jag tor ni förstår min poäng
Jag älskar dem!

Det var lite om mina kompisar såklart har jag många sjukt fina vänner men jag vill inte nänma alkla här då kommer listan bli för lång, så jag tycker det här räcker så orkar ni läsa :)

Kristin <3



Elin <3

 


Kommentarer
Postat av: Brusella

Tävling! - Vinn ett HORSEWEAR underblanket !

http://brusella.blogg.se/2011/january/vinn-ett-horsewear-underblanket.html#comment

2011-02-01 @ 12:04:44
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Kristin

ÄLSKAR DIG <3

2011-02-01 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0