Whistler

Provred en häst som hette Whistler både i lördags kväll och i söndags morse. Den var riktigt hög och väldigt kort i kroppen, väldigt positiv i alla hantering och ridningen. Lite vinglig och stuttsig men väldigt väldigt rolig att rida på. Killen som visade honom red jättebra och jag satt upp så visste jag inte ritkgit hur mycket jag kunde ta i den osv. Men det fungerade som det skulle men fanns mycket att förbättra. I söndags sattjag upp från första början och allting gick väldigt mycket bättre. Han gick fint från start till slut. Lite pigg efter hindren men det är jag väldigt van med efter Pam så det var ingenting nytt. En häst jag red runt och log på enligt Rikard och Pappa som var med ner och kollade runt. Gillar denna hästen starkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0