Uteritt

Hade matte nationella idag som gick åt skogen, eller nåstan i alla fall. Så jag kände att jag behövde komma bort från verkligheten lite. Vad passar bättre då än en uteritt. Visste knappt hur Hazze var på uteritter men gav mig ut själv ändå. Red en liten sväng där man kan få in ganska mycket av alla gångarter. Lite grus där man kan skritta och trava och massa ängar där vi galopperade. Han var super snäll och gick på. Taggade till i galoppen och ville helst övergå från trav till galopp. Han tog ut sitt stora steg ännu mer. Woow säger jag bara. Mina ben är döda nu. Och jag som ska på dubbla pass på gymmet om en stund.
 
Han verkade trivas lika mycket som jag där ute så i fortfättningen blir det mycket uteritter blandat med hårdträningar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0