Skumpa runt

Red ett pass i ridhuset på Hasse idag (kärt barn har många namn, Hopzo, Hoppzan, Hazze, Bruna, Killen m.m.) Det var gassande sol och vidstilla ute så jag kände för att vara det det var lite svalare. Började skriotta fram lite, känna takten, få honom avslappnad. Han tyckte det var väldigt roligt med en spegel i ridhuset. Han hälsade på den och sneglade på sig själv hela tiden, Små gnäggade den lite åt honom själv också. Jag satt mest och skrattade åt honom.Travade igång honom och är fortfarande lika chockad över traven, men börjar lära mig hur den fungerar. Gick över i galopp. Mest lösgörande arbete och att lära känna varandra. Vilket jag tycker går frammåt. Stod i 1.5 timme och gosade med honom också. Mys häst :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0