Louie

Har haft fulltupp med plugg den här veckan. Massa nationella prov både denna och nästa, slutprov i psykologi som hela betyget grundas på. Jo det är mycket nu.
 
Har ridit Louie i princip varje dag denna vecka och vad mer kan jag säga än att han är finare än någonsin. Han är lugn och väntar på hjälperna vilket brukar vara en omöjlighet. Han orkar jobba i låg form. Inte länge i galoppen men det kommer nog senare. Men traven och skritten är hur bra som helst. Jag kommer at rida honom fram till tisdag för sen ska han börja gå lektion igen.
 
Och för er som undrar hur köpet med honom blir. Jag har fått många kommentarer om det så det kanske är dags att svara. Vi besiktade honom en vecka efter att Pam flyttade men han gick tyvärr inte igenom, så nu rider jag igång honom åt säva igen. Vilket jag tycker är superkul. Älskar verkligen den hästen,  Finaste någonsin....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0