Hoppande Hoppzan

Idag var det första gången vi hoppade tillsammans på hemmaplan. Det regnade lite ute men bara lite drippdropp så vi valde att inte bry oss om det. Red fram och kände att han lyssnade och sen började jag småskutta lite hinder. Han är väldigt rolig att hoppa då han går väldigt lungt men med ett högt buret huvud när han  vet att han ska hoppa. När man vänder upp ökar han längden på galoppsprången och verkligen suger tag i hindren. Detta gör han helt utan att bli springig vilket jag tycker är superskönt. Jag tyckte det gick himlans bra men visst kom vi lite fel ibland.  Men som sagt första gången vi hoppar tillsammans. Vi har extremt mycket att jobba på men jag vet att när det där sitter och han har byggt upp muskler, då jävlar kommer vi vara oslagbara!
 
Så himla söt när han taggar upp för hinder :)

 
Lite skutt :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0