Benskydd

Blev ett par benskydd igår och en sadelgjord. Köpte en schokemöle sadelgjord på 135 cm men han har alldeles för djup kropp så vi måste gå upp en storlek. Pappa ska åka och fixa det ikväll, även köpa en martingal, träns ooch ett regntäcke åt mig. Supersnällt!
 
Benskydden jag köpte igår var bruna fram och bakskydd från Verdus. Deras Olympic skydd som jag tycker är väldigt snygga. De hade bra passform och satt jätte fint på min lilla häst!
 
Nu får vi se vad pappa kommer hem med ikväll! Det blir faktiskt en liten överraskning då jag ska iväg på pass. Challenge ( ett at de jobbigaste passen som finns så jag räknar med att jag är död ikväll) och sn iväg till min Rikard efter det. 
 
Hopzo ska dock få ett litet pass direkt efter skolan!
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0