Zumba

Nu är det snart dags för mig att åka ner och hålla mitt Zumba pass som varje vecka. Startar kl.19  men jag är såklart där ca 30 min innan det börjar. Är ni sugna på att testa och bor i närheten är det bara att komma förbi och vara med och svettas! 
 
Har gjort ett pass på gymmet idag, först lite kondition och mage under våran idrotts lektion (kan inte vara med under bollsporter än med min handled) och sen efter fortsatte magen med kompisarna!
 
Känns tomt att inte behöva åka till stallet men samtidigt lite underlättande då jag har mycket plugg, som vanligt!
Men på lördag blir det provridning av en ny ponny, Titan heter den. Men på tisdag händer något ännu mer spännande!
 
En hälsning från Rikard är att han saknar Lene, Hans favorit häst! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Spännande med provridning!:D

2013-03-21 @ 08:01:23
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0