You can have it all. Just not all at once

Ja ni. Nu känns det faktiskt som det är dags att berätta det här på bloggen också.  Det är nämligen så att Pam flyttar på tisdag. Till en ny familj, till en fantastisk ny ägare. 
 
Hon flyttar till Kolbäck som ligger inte långt från strömsholm. Till en tjej som ska fortsätta tävla, träna ochbara ha en bra tid tillsammans med henne. Desumtom verkade hon och Pam trivas superbra tillsammans på alla provridningar och jag måste säga att jag känner mig supersäker då sättet hon rider på passar Pam till 100%.
 
I söndags förra veckan gick hon igenom besiktiningen utan anmärkning och på tisdag flyttar hon. Det har tagit ganska lång tid men de ville kolla på röntgen bilderna efterskadan. och självklart skulle de f göra det!
 
Såklart kommer det här bli super jobbigt för mig men samtidigt är det betryggande att hon kommer till ett så bra ställe som hon faktiskt gör!
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Har den nya ägaren blogg? :)

2013-03-17 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0