Utan tid

Jag har ingen tid alls att göra saker som jag vill just nu. Skola, träna, rida och träffa Rikard har varit det jag hunnit med och även haft mitt första Zumba pass somgick överförväntan och blev tydligen en hitt i Örsundsbro enligt rykterna.Men i alla fall så kommer helgen gå iut på jobb och mera jobb.
 
Hinner tyvärr inte titta in hit så ofta när jag har läxor över öronen som skall in nästa vecka. Jag tröttnar totalt... Men men stolt över mig själv som faktiskt skrev klart ett arbete på 8 sidor denna vecka, en riktigt klapp på axeln.
 
Imorgon är jag på jobbet 7.30 och sen är det fullt upp hela dagen...
 
Bjuder på en bild på min fina pojke påhans favorit ponny.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att zumban gick så bra!:D

2013-03-02 @ 09:53:35
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0