Tierp RF

Igår var som sagt hela Sävas ponnylag iväg och hoppade på Tierp.  Riktigt rolig dag om jag får säga det själv, förutom framhoppningen som var helt hemskt!
 
Det var riktigt fina starter vi fick se, Alla var superduktiga! Man ser verkligen hur alla har utvecklats.  
 
Lagen fick superfina rundor med några missar men det leder bara till att vi lär oss av misstagen och tar med oss och lär oss för nästa omgång!
 
Jag måste ge lite extra cred till våran manliga ryttare Jacob som va ute på sin första tävling med sin D-ponny Basse någonsin. Kommer in och nollar en LC nollar omhoppningen och där med kommer på en fjärde placering! Så himla underbar tävlings debut! Det coolaste är nog också att han fakttisktbara är 10 år gamal!
 
Sen var min lillasyster jätte duktig och kom på femte plats med Gangzter i LC. Super duktiga, man kan inte tro at de bara tränat i 30 minuter en enda gång:)
 
Det var i alla fall två supernöjda och stolta lagledare som åkte hem från tävlingsplatsen
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Det var riktigt kul att vara med! Jag är jättenöjd över Wakinya också, men utan eran experthjälp hade det nog inte gått like bra ;)

Nu taggar vi till nästa omgång! :D

2013-03-26 @ 15:03:44
URL: http://jennyzettergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0