Sötnosar

Både i fredags och igår jobbade jag. Igår blev det sen påsklunch med familjen och sen direkt till Rikard för samma sak där fast med hans familj. Imorse tog jag en sovmorgon till 12 och sen till stallet. Lisa och Jag skrittade ut. Jag på Louie och Lisa på Lincoln. Blev en riktigt mysig tur då solen lös och värmde upp. Red lite på vägar och lite på stigar så det blev ganska varierat. Imorgon blir det samma sak. Jag hoppas på fint väder igen!
 
Desutom ska jag rida Spotify och Lisa rida Jordi, så vi tänkte fotta varandra lite! Får se om det kommer några roliga bilder eller filmer upp här på bloggen senare. 
 
Från vänster. Lincoln, Lisa, Louie (Alla sharmtroll på L)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0