Mot stallet

Ska åka iväg mot stallet snart. RIda blir det också, ska rida lite i ridhuset på Krut. Jag har ridit på honom lite för länge sedan och har nog skrivit det lite på bloggen med. Men nu när jag är hästlös så ska jag rida lite på honom, Ungefär 2 dagar i veckan. Sedan ska jag även rida en av Sävas nya hästar spotify två dagar i veckan. Så det blir lite rida ändå!  Ska ta någon bild så ni som inte vet hur de ser ut får se båda två skruttarna :)
 
Måste säga att jag saknar att rida min ponny så extremt mycket. Jag har ingenting att längta till längre. Att vara med henne var verkligen höjdpunkten på dagen. Min fina skrutta, men jag vet att hon har det bra där hon är nu :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0