Godmorgon

Idag blir en till dag utan hästar, Suck och stön. Extremt jobbigt att inte vara där man är van att vara.  Men förhoppningsvis blir det slut på det redan i början på nästa vecka... 
 
Igår kväll gymmade jag, körde ettordentligt rump pass. Otroligt jobbigt och idag kan jag knappt sita för att det gör så ont! Var på gymmet med Rikard och våran kompis Simon. De är så kaxiga när det gäller vikter och hur starka dem är. Jag gav dem en ryggövning som jag brukar köra och sen kunde de inte stå upp rakt. Så häst tjejer, vi kan och är starka vi!
 
Nu blir det till Diabetes sköterskan, sen skola, prov och skit....Sen hem, Lisa ska laga tre rätters till mig och Rikard (och henne själv såklart) Sen blir det mest vila tills morgondagens jobb och provridning!
 
Ha det kalas!
 
Knasen :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Du har inte fått resten av dom där bilderna va? :)

Svar: mja, måste kolla efter, datorn har varit på lagning så måste leta på externa... :)
Anna Hellström

2013-03-22 @ 14:56:45
URL: http://alexandraneu.blogg.se
Postat av: Elin

Gott med trerätters!:D

2013-03-25 @ 10:43:31
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0