Work Work Work

Jobb jobb och ingen vila. Det är just så det är för mig just nu.
I torsdags jobbade jag, från 8.00-12.30. Sen red jag min otroligt fina häst. Han är så bra varje dag nu mera. Stress hem för att åka in till Uppsala. Spela minigolf mot Rikard och några av våra kompisar. Jag lyckades få till en andra plats. Efter det for vi hem till mig och badade och umgicks. Mycket mysigt.
 
I Fredags var det jobb då med. Samma tider. Men fick hoppa in en extra timme efteråt och fixa köket efter ridlägerbarnens lunch.  Sedan iväg och hoppa medsyster. Sen var jag så trött att jag bara kände för att lägga mig i gruset och sova men drog iväg till Rikard. Somnade medan jag försökte skriva ett blogginlägg på bussen. Så gav upp det ganska snabbt. Kom hem till min fina och somnade på direkten. Blev väckt till middagen och var vaken 20 minuter innan jag somnade igen. Vaknade kl. 13 dagen efter. Väldigt sliten.
 
igår åkte jag hem så jag var hemma vid tre tiden. Sen körde jag iväg familjen till Enköping för att fira farfar som fyllde 86 år. Sen hem igen.  Så jag har haft riktigt fullt upp och när jag inte har haft det har det varit sova som gällt.
 
Men nu ska jag iväg och jobba igen. Stalltjänst. Imorgon tills på fredag är jag lekledare på ett ridläger.
Ingen vila här inte! :)
 
Tur att jag har min fina knasboll som muntrar upp mig hela tiden <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0