Tävling

Idag ahr jag varit i stallet hela dagen. Jobbade från 7.30-12.30 och sedan blev det ett pass på Hoppzan. Väldigt okomplicerat pass då jag egentligen bara ville sa att allting fungerade som de ska inför imorgon. Min bror Mattias bort hos oss med hans flickvän över helgen och hon var även och provade att sitta på en häst första gången i sitt liv.  En naturbegåvning! 
 
Sedan blev det mest puts och borstning och fick hjälp av Sara som också ska följa med imorgon! Världens snällaste!! Hon står för knopparna på min häst och även massa annat!
 
Imrogon bär det av tidigt. Jag var osäker om jag ville hoppa en 90 cm runda eller 100 cm. Men bestämde mig att det var första tävlingen för oss så att 90 blev bra. Det resulterade dock i att jag är den 8:onde starten på hela dagen. Sedan ska jag vänta till lagklassen innan min andra start. Men men får kolla in massa annat folk!
 
Evvi Rider, super duktigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0