Pay'n jump, Underberga

Jag och Lisa åkte iväg på Pay'n jump idag på ett ställe utanför knivsta som heter Underberga. Lisa hoppade 80cm och 90 cm och det gick strålande bra! Båda var nollor. Sen var det min tur. Började med 90 cm. Han var superfin på framridningen. Vågade gå fram och ta för sig riktigt ordentligt. Tog det väldigt lugnt dock när det var så varmt. 25 grader i skuggan...  Så red fram, tog en paus och sen hoppade jag fram. Riktigt fin och bra språng!  Sen var det min tur. Det gick lite snabbt på banan men jag hade hyffsad koll. Nollade den klassen väldigt fint!
 
Trotts värmen i andra klassen var han mycket piggare och bjöd på ordentligt frammåt. Hade lite svårt att hinna få tillbaka honom innan nästa hinder bara var några meter framför oss. Men han räddade mig i flera lägen. Väldiht snällt av honom måste jag säga. Vi tog nollan denna klass med. 
 
Mer underbar och snäll häst får man leta efter. Han ställer alltid upp och tycker livet är så himla roligt med många överraskningar.
 
Jag blev akutindragen till Hopplaget div 3 nu på söndag också så det var tur att jag han vara ute någongång innan det!
 
Min fina <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0