Fullt ös medvetslös

Idag har jag varit igång sen 7.00. Somnade väldigt sent igår men hade bestämt att jag skulle till gymmet. Var där vid 8.30 och körde ett riktigt core och rump pass. Känner det ordetnligt nu efteråt. Extra jobbigt att träna rumpan när jag igår sprang ca 6 km i hettan. Efter det trodde jag att jag skulle få värmeslag så då gav jag upp... 
 
Åkte till sporren när de öppnade. inhandlade ett nytt schabrak som ni får se på söndag. Sen lite snoddar för jag ska vara duktig och knoppa.. Jag är ritkigt kass men jag ska försöka. Sen lite hov produkter, krämer och olja, man och svans utredning samt lite puts grejjor så jag kan ta ordetnlgit hand om min fina sadel. 
 
Nu ska jag iväg och jobba. Ta in lite shettisar, ha en dropp-in grupp och sen ta hand om min fina. Vila idag men han ska borstas och tas om hand om ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0