Barbacka

I Fredags kände både jag och Sara (bjerkliden.blogg.se) för att inte vara 100%seriösa med vårt ridpass och sa att vi skulle köra barbacka istället. Jag hade noll fokus på formen eller någonting sånt. Mest att jag inte skulle trilla ner på ridhusbottnen. Men Hazze skötte sig alldeles utmärkt. Red i alla gångarter. Inte vackert alls men vi klarade det. Satte dock på sadeln efter en halvtimme då jag gav upp. För skumpigt och för mycket ont i allamuskler i hela kroppen. Vaknade upp med världens träningsvärk i ryggen i lördags och den sitter fortfarande kvar...
 
 
Jenny var super snäll och fotade våra knaserier så jag snodde lite bilder från hennes blogg (jennyzettergren.blogg.se)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0