Liten på stor

Två dagar i rad har jag nu jobbat som lekledare för ett glatt gäng barn och ungdomar. Alla är super härliga och jätte trevliga. Igår lekte vi mycket ute och lärde känna varandra medan det idag istället blev gymkhana. Ridskolehästarna Loyd och Gangzter var med och kämpade och var supersnälla mot barnen. Igår red jag mitt första dåliga pass på Hopzo och lägger ingen kommentar efter det. Idag följde Mattias (bror) och hanns flickvän och hennes lillasyster med till stallet. Jag och Lillasystern (Liza) turades lite om att rida på Hoppzan. Hon lärde sig gasa, bromsa, svänga och trava medan jag jobbade lite mer i de högre gångarterna.
 
Imorgon blir det ett pass på morgonen för  på kvällen är det jobb igen. Löshoppning!
 
Lite bilder från dagen som Mattias fotade:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0