Skolstart

igår var det skolstart förde flesta skolor i Uppsala, inklusive mig. Satteigång hårt med lektioner redan från kl. 12.30 och dagenslutade inte fören 17.00.  Kan ju inte säga att det hände så mycket utan var bara en vanlig skoldag. Efter så gickjag på stan någon timme med Hanna innan jag träffade Rikard och hans gäng. Både R och jag åkte hem till mig efter bara en kort stund och jag började plugga.
 
Det är i princip en sammanfattning avmin dag idag och en månad framöver.
 
På tisdag ska jag dock på möteför något mycket spännande, men jag ska inte avslöja för mycket!
 
Blir en bild "in action"

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken cool bild!:D

2013-01-10 @ 12:04:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0