Plugg och en sjukling

I 2 veckor nu har jag puggat tillett stort matteprov vi ska ha imorgon, men vet ni vad? Ikväll tänker jag itne plugga till det. Istället blir det en skräckis i sängen tillsammans med frukt! Mycket gott och nyttigt! Hat jag föresten nämnt att jaggår på en typ "diet" som ska få mig att ändra mina muskler? Bara konditionsträning i 2 månader samt bara nyttig mat, alltså inget godis, läsk, vitt bröd... 
 
Rikard har varit sjuk i några dagar nu så idag åkte jag hem till honom en stund, Snäll flickvän som man är tog man med sig godis och lite dricka samt gjorde varmchoklad och lite mackor åt honom. Han verkade bli riktigt glad! Var där i drygt en timme innan jag försvann hemmåt och klappade lite på Pammie!
 
Nej, nu ropar sängen på mig,bäst att jag springer dit!
 
 
Fin kille och fin Ponny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0