Home sweet home

Nu är jag hemma igen efter sex dagar uppe i Åre. Jag harverkligen haft det underbart roligt trotts incidenten med min handled. Jg har verkligen världens underbaraste vänner! Det kommerett inlägg senare om själva skadan och ett om vistelsen där uppe.
 
Nu ska jag snart iväg till stallet och hälsa på min underbart sanade ponny, taen liten promenadmed henne och sen ska jag hålla lektion för Lisa på henne.
 
Nu skajag bara fixa allt annat som kläder och sånt skit man måste ha på sig....
 
En fin bild på Tobbe,vars familj ägde stugan :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad härligt det ser ut!:D

2013-01-04 @ 21:08:04
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0