Den värsta dagen på året

Idag räknas faktiskt som årets värsta dag. Varför har man kommit fram till det kanske ni undrar. Det är såhär att det är måndag innan löning och mycket pengar gick åt i slutet av december samt att man måste klaraav veckan. Det är en mörk månad som görmånga deprmerade o.s.v.
 
För mig stämmer det verkligen. För jagfick ett mycket tråkigt besked imorse. Jag fick ont i ryggen igår kväll samt lite feber, vilket är tecken på den sjukdomen jag fick förra hösten och som jag var nära på att stryka med i. Dock brukar sjukdomen inte bli alls så allvarlig men jag låg och krampade på sjukhuset i 41 graders feber. Mamma ringde vårdcentralen och jag fick tid 11.30 imorse och massa prover togs. Jag hade en inte fulltutvecklad njurbäckensinflamation. Vilket betyder att jag har haft en urinvägsinfektion som jag inte märkt av, precis som förra gången, och att den nu tagit sig upp mot njuren. Pencilin två gånger om dagen i en vecka framöver...
 
Alltså både en bruten handled och en njurbäckeninflamation, livet känns lite sådär lagom perfekt....
 
Någon som kommer ihåg..?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det har inte ens gått en månad på året och du har redan lyckats med ett och annat.. Krya Anna ♥

2013-01-21 @ 18:53:30
URL: http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Andrea (:

Men Anna, krya vännen <3

2013-01-21 @ 19:09:57
URL: http://andreab.blogg.se
Postat av: Olivia P :D

Men usch krya på dig! <3

2013-01-22 @ 06:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0