Snowboard och skidor

Igår åkte vi hela dagen, jag på snowboard som vanligt och resten på skidor. Det gick riktigt bra. Kännde mig riktigt säker och körde på sombara den trott att det var första gången sen jag bröt handleden.
 
Idag har jag hjälpt Andrea som åkte snowboard för första gången någonsin. Hon var riktigt riktigt duktig. Började med att lära henne bara ploga ner och sedan bara åka fram och tillbaka över backen på hälskär. Sedan gick vi över till vanliga övergångar och det var lite svårt från början men när hon väl vågade och lärde sig lite på brädan var hon superduktig! Vi åkte blåa backar superlätt på eftermiddagen trotts att honhade lite ont i kroppen. 
 
Hoppas verkligen hon kör någongång till i veckan så vi kan åka lite till!
 
Här harvi henne i fullaction efter att hon krashade i ett träd...
 
 
Mitt spänne på brädan hakade upp sig så jag fick lov att åka in till skidservice och de fick klippa upp den med enm tång, typisk min otur...
 
Här håller han på med en morakniv

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad mysigt med skidåkning!:D (och snowboard då, haha!)

2013-02-20 @ 12:36:36
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Andrea (:

ÅÅh jag är så attraktiv på bilder! Helt makalöst vad jag kan vara snygg alltså ;)

2013-02-23 @ 20:36:29
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0