Löpträning och plugg

Eter skolan idag åkte jag direkt till gymmet. Blev konditionsträning och distansen blev 1.5 mil. Körde först 9 kilometer på löpbandet, svetten rann som bara den men det älskar jag faktiskt, äcklig som jag är. Sen blev det6 kilometer på crosstrainern. Jädrar vad seg den sista kilometern är men bara man har sitt mål i sikte är det en enkel match. Jag taggar maraton 2014 så bara att kämpa på!
 
NU blir det pluggresten av kvällen. Rikard kommer ikväll och jag hoppas att mitt fokus håller tills dess.
 
Min underbara lillasyster tar hoppträningen på Pam idag.Nusåg hon att jag skrev det där så jag fick en puss på kinden!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar också att svettas när man tränar, det ska kännas, haha!;)

2013-02-27 @ 08:18:39
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad gör Lisa nu när Lene har flyttat? Tittar ni på en ny häst eller rider hon ridskolans hästar? :D

2013-02-27 @ 14:56:15
URL: http://mandar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0