Hoppning

 Idag hoppade jag påriktigt sedan i december på Pam. Äntligen känns känslan av att flyga över ett hinder tillsammans med min tvillingsjäl.
 
Hon var riktigt fin under uppvärmningen. tränade mycket på att hon skulle lyssna frammåt backåt och åt båda sidorna. Sedan började jag skutta fram över att sockerbitshinder innan jag hoppade lite över ett räcke.Hon lyssnade rikrtigt bra men man märker att jag inte har tränat på länge. 
 
Hopapde sedan 5½ som de flesta känner till, för att få tillsprången ordentligt och känna att hon arbetade med ryggen genom sprången vilket gick super. Hopapde upp till 120 ungefär innan jag la ner och bara tog det lugnt och lekte över hinder på kanske 20 cedntimeter. 
 
Vill avsluta positivt så hon inte känner något obehag av hoppningen, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0