Fullt upp

De senast dagarna har jag haft fullt upp!
 
♣Jag försöker fixa bra zumba pass med bra koreografier samt musik och uppbyggnad
♣Sedan har även Rikard pappa fyllt år så vi har firat honom.
♣Köpte en ny 120 säng i lördags somjag har flyttat in på mitt rum.
♣Igår tävlade Lisa på Lene på Lurbo
♣Vi har haft en provridning på Lene som gick väldigt bra
♣Pluggande av Judendomen för ett prov på tisdag
♣ Hjälpt till med marknadsföring på nya jobbet
 
Så mycket upptaget har det varit och jag har inte haft ron att skriva här på bloggen. Men nu blire en liten i alla fall så ni vet var jag hållit hus!
 
Rikard tyckte det var mycket viktigare att han tyckte om min säng än jag och verkade njuta mer av att prova säng efter säng...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0