Shafts Del Boy

Nu är det bestämt. Innom en snar framtid kommer det en ny stjärnponny till vår familj och flyttar in på Säva.
 
Kommer ni ihåg att hela familjen Hellström var i nedre delen av Sverige och provade en skimmel? Det är just han, Shafts Del Boy som kommer upp. Lisa var fast efter första provridningen och har tjatat sedan dess om honom. Det har inte gått en dag utan att hon har pratat om "Challe" som han kallas. Idag gick han igenom besiktningen. Verkligen superkul!
 
En otroligt fantastiskt ponny, en skimmelvalack f.2003. Är superduktig och tävlar med sin nuvarande ryttare Linnea upp till Msv och allting ser så lätt ut. Nu är det bara att hoppas att han kommer trivas här uppe hos oss. I de stora hagarna med massa nya kompisar och med Lisa såklart! Jag tror de kommer få en underbar tid tillsammans. 
 
Eftersom jag är bildlös så snodde jag en bild från Linneas blogg (jag hoppas det  var okej) www.swagriders.blogg.se
 
Otroligt söt! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

2003!!!!!!

2013-04-26 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0