Provridningar bokade

Fullspäckad dag. Drog in till stan redan kl.10. Köpte två par träningsbyxor, en trämingsbh, en tjocktröja samt ett par skor. Sedan hem och dansa Zumba. Väldigt skönt måste jag säga. Göra av med lite energi. Ätit lunch och nyss ringde jag på två hästar. Alltså åker pappa och jag ner till småland och provrider två fina 7-åringar i helgen. Den svarta jag la upp bild på förut och en brun häst vid namn Hopzo. Ska bli riktigt roligt!
 
Nu ska jag göra mig klar för att åka hem till min älskling. Behöver fixa lite inför imorgon också. Det är ju trotts allt valborg!
 
Faast jag saknar min prinsessa mest av allt....

Kommentarer
Postat av: Nora

Skulle du inte köpa Louie? :)

2013-04-29 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0