Hej Hopp

Här har det inte hänt särskilt mycket men i min hjärna har det gjort det. Jag pluggar tills jag storknar. Har så mycket att göra och det är också därför jag inte skriver här. 
 
I lördags jobbade jag ju som vanligt. Släppte ut och matade hästar, mockade och höll en liten knattelektion. Sedan blev det hemfärd för lite övningskörning och umgås med pojken min. Söndag var det att åka iväg på lagtävvling. Riktigt stolt över alla sävaryttare som red. Bra uppförande och fantastiska ritter. 
 
Imorse höll jag ett zumbapass för Kunskapsskolan Norra i Uppsala åk. 8-9 och de uppskattade det verkligen. Sen skola och hem igen och plugga med min fina. 
 
Nu ska jag kolla på biggest Loser och sen en dusch och avslutar kvällen med glass,banan och hemgjord chokladsås. Hur gott är inte det!
 
Skriver när jag får fritid igen. Förhoppningsvis imorgon :)
 
Pluggkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0