Be who you want to be

Godmorgon på er! 
 
Jag måste bara lägga in ett inlägg med beröm till mig själv, ego boost som så många säger. Som de flesta vet som läser den här bloggen är att jag tränar ganska mycket. Jag både rider, zumbar och gymmar och detta ger faktiskt resultat på min kropp. Jag söker inte den där smala, tunna, kroppen som många är ute efter. Jag vill ha muskler, jag vill vara välmående och se ut som jag faktiskt lever ett normalt liv. Vilket jag också gör. Därför är jag superglad vad framförallt Zumban har gett för resultat för mig. Första halvåret jag dansade gick jag ner totalt 10 kg utan att ens försöka gå ner i vikt. Sedan började min kropp förändras, midjan sögs in, jag blev tajtare runt bröstkorgen m.m Nu senaste tiden har jag fått mer och mer tydliga muskler också. Riktigt nöjd med mig själv alltså. Jag tänker fortsätta sträva mot en mer vältränad kropp men samtidigt försöka hålla mig på en bra nivå!
 
Innan Zumban
 
 efter ca 1 år, med paus för träningen benbrott, njurbäckeninflamation och diverse andra sjukdomar,
och ca 12 kg lättare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0