2013-04-05

Ska snart iväg och rida Spotify lite i ridhuset. Jag tror det blir lite blandat vad vi tränar på idag. Såklart mycket fokus på lydnad och galoppfattningarna. Han är så positiv till att arbeta så det ska bli roligt! Sedan hem och få i mig lite näring innan jag åker in till Uppsala och gymmar lite, Tänkte köra lite kondition + rumpa. Eller kondition + biceps. Har inte riktigt bestämt mig än. Jag gör det jag känner för. Ikväll kommer nog R hit. Men innan det måste jag not gå lite plugg gjort. Hanna var ju här i veckan och vi pluggade massor, tills vi tröttnade dvs...
 
Nej nu måste jag borsta tänderna, ha det så bra!  :)
 
 
Fina spotify får vara med på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0