Träning

Idag blir det att gå på två pass på gymmet. Jag är igentligen inte världens pass tjej då jag tycker det är superroligt att bygga muskler och fysträna vid maskiner. Jag tycker det är en sån härlig känsla att pressa fram en själv till att ta lite tyngre vikter och faktiskt klara av dem!
 
Men två av mina vänner ska skaffa en veckas provapå och de är lite mer intresserade av att gå på pass så då följer jag självklart med det! Vem vet, jag kanske kommer bli en pass tjej tillslut!
 
Vi ska i alla fall gå på ett Bollywood pass samt ett Ass'n abs pass. Innan det här har vi även idrott i skolan. 
Jaja mensan det blir fullt skjå idag. 
 
Hästarna får dock en vilodag idag.
Snodde en Bollywood bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0