Totalt misslyckande

Jani, jag har ju inte lagt upp tävlingsresultaten efter i söndags men jag kan ju berätta att jag har aldrig ramlat av Pam på någon tävling  eller hopptävling förut, men den här gången lyckades jag, troligen för att jag var riktigt öm i kroppen efter i lördags, andra klassen var jag osäker på om jag skulle hoppa men sen bestämde jag mig för att komm in och hoppa två hinder, eftersom jag inte ville åka hem med en avramling. Vi lyckades komma över fyra stycken innan jag avslutade. Första klassen var inte särskilt bra men andra klassen är jag nöjd med resultaten i fasten att jag inte red så länge. 
 
Pam hade otroligt fina språng och höll på att hoppa mig ursadeln någon gång... :)
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0