Seg

 
Jobbade igår, från 7.30-12.00. Efter detblev det en uteritt på Pamsan, som jag tror både hon och jag uppskattade. Ökade på galoppen lite så hon fick sträcka ut innan en veckas jobb och slit. Louie blev longerad en stund iridhuset då jag inte hann rida honom. Lute svårta att skritta på volt men efter ett tag gick det faktiskt, sen tyckte han att det var riktigt roligt att springa av sig. 
 Åkte hem och duschade av mig och tog snabbaste bussen till Rikard, fick fina presenter från Body shop från hans familj, tack så jätte mycket igen. Sen somnade jag direkt efter middag vid 10 tiden. Sömntuta, jag vet. Nu sitter jg i skolan och plugfar lite inför en reovisning och senare idag lir det ett dressyr pass på Pammie som gäller. Har även skickat iväg ett spännandemail. Får. Om jag år svar snart!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0