Pepp Musik

Jag har för vana att alltid lyssna på glad och peppande musik när jag ska iväg till Tävling. Jag har en lite på spotify som jag kopplar in i bilen och så dunkar vi musik hela vägen till tävlingsplatsen. Låtar som man kan sjunga med i coh som är glada och påminner om seger känslan. Det tycker jag är det perfekt sätt att tagga till tävling på. 
 
Jag har låtar som t.ex.
  • Diddely-dee - Cartoons
  • Hot hot hot - cross fire feat elephant man
  • havet är djupt - disney
  • stand up - right said fred
och massa mer. Om ni har spotify och vill ha listan är länken här : Pepp
och annars om ni har lust att lyssna igenom den har jag fixat en lista på youtube ---> PeppY
 
Jag brukar även lyssna på den när jag rider ett dressyr pass på Pam, med antingen en hörlur i örat eller på låg volym så jag ska vara medveten om omgivningen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0