Never judge someone for how they look

Pam gick helt hyfsat idag. Red på hackamoret. Tränade på sluta på volt i alla gångarter och det gick helt okej, Skulle velat ha lite mer aktivitet i bak kärran men det tar jag som det kommer. Fick en bra känsla i slutorna i slutet och det flöt på. Eftersom hon blev lite tung i handen och jag har världens träningsverk så orkade jag inte ställa riktigt så höga krav som jag brukar, men det kan ju vara bra med ett sådant pass också!
 
Imorgon är det hoppträning som gäller, men innan det ska jag rida Louie, hade jag tänkte samt på morgonen gymma med min kärlek! 
 
De snea magmusklerna syns riktigt bra nu, och armarna börjar bli starkare, Riktigt nöjd, det ger mig motivation!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0