Hallstavik

Var som sagt och tävlade i Hallsavik igår. En enkel LC och en LB
 
Lc - Jag tyckte att hindren såg väldigt väldigt låga ut, så jag slarv red. Usch och fy på mig, Drog ner två pinnar och det blev totalt 8 fel. Men hästen skötte sig super och jobbade på bra trotts att jag red som en kratta, En stor skillnad på henne den här veckan och förra veckan. Tycker att vi hade en bra takt och rytm under  banan som lockade fram en bra känsla.
 
Lb - Den här rundan var helt fantastisk. Pam hoppade av stort och fint över de flesta hindren. Hon överhopapde lite på ettan som gjorde att jag hamnade lite ur balans men kom perfekt på tvåan ändå. Känslan var otrolig och hon följde med i mina hjälper. tyvärr blev det ett pet på näst sista i omhoppningen, men det bryr jag inte inte riktigt om, för hon var grym!
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ser jättefint ut! :D

2012-09-17 @ 21:05:10
URL: http://fjuarna.blogg.se
Postat av: Elin

Vad kul!:D Ni är jättefina!

2012-09-21 @ 17:49:25
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0