Aros RS

Imorgon går DM avstapeln på Jälla anordnat av Aros RS. Jag hoppar en LB och en LA med Pammie, Dm klassen går tyvärr i LA A0:A1 så det blir msv i omhoppningen och jag känner att vi inte riktigt är klara för det än så vi satsar på andra klasser. Lisa ska hoppa LC och LB på Lene. Andrea följer med som hästskötare och jag tror dagen kommer bli toppen. Sen ska även Sara och Ronda (fjuarna.blogg.se) starta en LC och LB, det är henne LB debut så vi önskar henne all lycka, tror själv det kommer gå super för henne! 
 
 
Har sämsta tänkbara startnummret i LB eller kanske näst värsta tänkbara, startar som nummer två, verkligen en nitlott där men vvi gör det bästa av det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!:D

2012-09-28 @ 23:08:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du byta klubb till aros rs?:O

Svar: Nej det ska jag inte, jag stannar kvar på Säva ett tag till !
Anna Hellström

2012-10-11 @ 09:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0