Aldrig Vila

Måste bara berätta för er om min största förebild inom träningen. en man vid namn Ako Rahim (även känd som Torro i galdiatornena) en bodybilder som jag avgudar. Han jobbar på sin kropp flera gånger om dagen, kör inte alltid hårt utan kanske tar en powerwalk på morgonen och kör mera muskler sedan. Han har aldrig tagit några anabola utan köttar sig fram på egen vilja. Snart ska han vara med i VM och det är såklart man hejjer på honom!
 
Han ni hört mottot "Aldrig Vila"? Det var han som framförde det och jag tycker det passar så bra in i träningssamanhang, något jag går efter, aldrig vila trots att jag är trött eller inte har någon motivation, det är bara att kämpa sig igenom det!
 
http://akorahim.myshowroom.se/ <------ Hans blogg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0